SYABAS! ANDA MEMBANGGAKAN KAMI

SYABAS! ANDA MEMBANGGAKAN KAMI

Monday, May 26, 2008

EDDIEPUTRA : LAWATAN AMK SUBANG DI KAYU ARA CUKUP BERMAKNA


Oleh MNS

Kayu Ara 23 Mei 2008 - Barisan pimpinan AMK Subang yang diketuai oleh saudara Eddieputra telah membuat lawatan suaikenal bertemu jawatankuasa AMK Kayu Ara Utara yang terletak dalam DUN Bukit Lanjan.

Program suaikenal ini telah dimanfaatkan sebaiknya oleh pimpinan AMK Subang dengan pengisian penerangan isu semasa merangkumi agenda membantu parlimen Subang dan DUN di bawahnya, politik massa termasuk dalam dan luar negera selain berkongsi idea mencari pendekatan menjana keselarasan dan kekuatan AMK Subang khususnya dalam mendepani isu-isu nasional yang kian bertambah kompleks.

Jawatankuasa AMK Kayu Ara Utara yang hadir telah diberi kesempatan meluahkan pandangan kritis mereka secara terbuka berkaitan isu-isu tempatan yang lebih dekat dengan mereka. Pandangan yang diutarakan berkisar kepada permasalahan penempatan rumah transit untuk penduduk setinggan dan tempat beriadah bagi menjalankan aktiviti sukan indoor dan outdoor.

Saudara Eddieputra memberikan komitmennya untuk membantu mencari jalan penyelesaian yang terbaik kepada segala perkara dibangkitkan.

"Usaha atau inisiatif murni ini akan dirintis melalui satu koordinasi padu antara rakyat dan pemimpin terutama penglibatan aktif para wakil rakyat di Parlimen Subang ini", ujar saudara Eddieputra.

"Karisma yang ada pada diri Ahli Parlimen kita, YB Tuan Sivarasa iaitu seorang yang berlatar belakangkan juara isu hak asasi manusia patut dijadikan aset untuk kita mengenali dan mendalami sebaiknya akan pengalaman beliau dalam kita berusaha untuk menjadi juara jurubicara kepada rakyat", tambah saudara Eddieputra lagi mengakhiri perbualan malam itu. mns

No comments:

MEMORI PERJUANGAN